سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

تبیین معارف انقلاب اسلامی باید در اولویت تدریس آموزگاران قرار گیرد

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه معلمان جایگاه و احترام ویژه‌ ای در امت اسلامی دارند گفت: هفته‌ گذشته دانش آموزان سال تحصیلی جدید را شروع کردند باید تبیین معارف انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در اولویت تدریس آموزگاران قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با اشاره به روز همبستگی با کودکان فلسطینی گفت: ۹ مهرماه روز محمدالدوره پسر بچه‌ ۱۲ ساله  فلسطینی است که در کنار پدرش با گلوله کشته شد این روز به عنوان روز همبستگی با کودکان فلسطینی اعلام شد هیچ انسان نرمالی تحمل قتل کودکان را ندارد.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی آخرین روز‌های خود را می‌گذراند از این رو از انجام هیچ اقدام بی‌رحمانه‌ای دریغ نمی‌کند صهیونیست‌ها بترسند از روزی که مظلوم بخواهد انتقام بگیرد.

وی با تمجید از ایستادگی جبهه مقاومت در برابر حملات اسرائیل  گفت: مشاهده صحنه‌های دلخراش و تاسف برانگیز کشتار کودکان در این کشور‌ها غیر قابل تحمل است.

وی اضافه کرد: منابع خونی در استان کم شده است و از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم تا در این امر حسنه با اهدای خون خود بانک خون استان را همیاری کند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس به مدت یک هفته در مصلی امام خمینی (ره) مستقر بوده که در این نمایشگاه موفق شدیم تا از زحمات بسیج بازدید کرده و از دستاورد‌های درخشان آنها لذت ببریم.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.