سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک‌های درمانی به ۲۵ هزار و ۸۵۸ بیمار خاص و صعب‌العلاج چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشان‌دار کردن ۲۵ هزار و ۸۵۸ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان تصریح کرد: برای هزینه‌های درمان این تعداد بیمار هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: استان در خصوص نشان‌دار کردن بیماران خاص و صعب‌العلاج و پرداخت هزینه به بیماران در رتبه‌های برتر در بین استان‌های کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون پنج‌هزار و ۵۸۵ نفر در استان مبتلا به دیابت نوع ۲ با نیاز به انسولین در استان شناسایی و نشان‌دار شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین سه‌هزار و ۶۲۷ بیمار مبتلا به سرطان، چهار هزار و ۷۶۴ بیمار مبتلا به پرفشاری خون، یک هزار و ۲۲۱ بیمار مبتلا به ام اس، ۳۴۱ بیمار همودیالیز، ۲۵۷ بیمار نیازمند پیوند کلیه، ۷۹۰ بیماری دیالیزی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

اصغرزاده همچنین از نشان‌دار کردن یک هزار و ۸۴۱ زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات سرپایی به این افراد پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه سلامت اظهار داشت: این خدمات شامل فلورایدتراپی تا ۱۰ سالگی، ترمیم دندان ۶ با کامپوزیت و آمالگام و فیشور سیلانت دندان‌های ۶ و هفت تا ۱۴ سالگی، کشیدن دندان‌های رویش یافته با ریشه آشکار، رادیوگرافی ساده و خدمات پیشگیری دهان و دندان، جرم‌گیری و ویزیت دندانپزشکی ‏‏است.

‏‏مدیرکل بیمه سلامت افزود: پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، ‏‏پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی (اس ام ای)، پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی‏‏، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی ‏‏‏از دیگر خدمات این نهاد بیمه‌گر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.