امسال سه‌هزار و ۳۱۵ نفر در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری رایگان بیمه شدند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال سه هزار و ۳۱۵ نفر از مردم استان در مناطق محروم به صورت رایگان زیر پوشش این نهاد بیمه‌گر قرار گرفتند.

علیرضا اصغرزاده افزود: از جمعیت حدود یک میلیون نفری در استان ۶۲۰ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت برخوردارند و از این تعداد ۴۸۰ نفر که در دهک‌های یک تا پنج قرار دارند از خدمات این نهاد به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعرفه پرداخت خدمات برای دهک‌های ۶ تا ۹ نیز کاهش پیدا کرده است و در کنار تعدد خدمات، چتر بیمه سلامت در استان گسترده‌تر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمات ارائه شده به معلولان استان در ۵۹ کد خدمتی تعریف شده است تصریح کرد: حدود هشت میلیارد ریال هزینه بابت ارائه خدمات به معلولان به مراکز طرف قرارداد در نیمه نخست امسال پرداخت شد.

اصغرزاده یادآور شد: پرداخت یارانه ارزی شیرخشک در داروخانه‌های استان و عقد قرارداد با مرکز درمان ناباروری حضرت زهرا (س) و پرداخت حدود هفت میلیارد ریال بابت خدمات تخصصی ناباروری به این مرکز از خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان در نیمه نخست امسال است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۸۴۶ زوج نابارور در استان نشان‌دار شده‌اند تصریح کرد: در نیمه نخست امسال ۱۶۰ میلیارد ریال برای خدمات سرپایی زوجین نابارور هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.