سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه آتش‌سوزی لنج در دشتیاری هیچ گونه تلفات جانی نداشت/ اتصال شبکه برق موتورخانه علت آتش

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: حادثه آتش سوزی لنج در بندر صیادی پسابندر دشتیاری با خسارت سنگین همراه بود اما هیچ گونه تلفات جانی و مصدومیتی نداشت.

دادرحمان بامری اظهارکرد: شاهد وقوع آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی در اسکله صیادی پسابندر بودیم و این حریق در یکی از لنج های صیادی در اسکله پسابندر به علت اتصال شبکه برق موتورخانه رخ داد.

وی بیان کرد: در همان لحظه وقوع، از طریق دوربین های کنترلی توسط شیفت پایگاه حفاظت از منابع آبزیان اسکله پسابندر مشاهده و بر اساس رسالت و وظایف ضمن اطلاع رسانی آنی حادثه به مراجع و دستگاه‌های ذیربط و طی سلسله مراتب، گشت دریایی یگان حفاظت از آبزیان شیلات استان با همکاری جامعه صیادی و دریابانی وارد صحنه حادثه شده و اقدام به جدا سازی شناور حادثه دیده محصور شده در بین سایر شناور ها کردند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: با این اقدام بموقع با کمک جوامع صیادی و محلی، دریابانی، آتش نشانی های شهرک صنعتی پسابندر، شهرداری‌های بریس و نگور، فرمانداری و شیلات دشتیاری و سایر نهادهای ذیربط پس از ساعاتی، آتش سوزی مهار و از انتشار آتش به سایر شناورها، جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: با حضور خودروهای آتش نشانی، شناور حادثه دیده به نزدیک اسکله انتقال و اطفای حریق انجام شد.

بامری با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است افزود: از صیادان درخواست می‌شود الزامات ایمنی را رعایت تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.