سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شیراز:

با نفوذ فرهنگی دشمنان مقابله جدی شود

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دشمن در تلاش است فرهنگ ایران را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین با نفوذ فرهنگی دشمنان باید برخورد جدی داشته باشیم و نقشه آن‌ها را نقش بر آب کنیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس امروز با حضور در سومین یادواره ۹۷۶ شهید والامقام فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مجموعه انتظامی استان، با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در ایران نفوذ فرهنگی دارند، اظهار کرد: باید جلوی نفوذی‌ها گرفته شود و در این مورد باید جدی برخورد کنیم.

او افزود: امید رژیم صهیونیستی به زیاد شدن نفوذی‌هاست که فرهنگ ایران را تحت تاثیر قرار دهند و تنها راهی که دشمنان می‌توانند در ایران نفوذ کنند این است که فرزندان ایران را مشغول فسق و فحشا کنند.

آیت‌الله دژکام در خصوص کار فرهنگی و بازنگری آن، بیان کرد: مسئولان باید برای فعالیت‌های فرهنگی و مقابله با نفوذ پای کار بیایند. 

او ادامه داد: نفوذ در کشور به صورت نفوذ فرهنگی است، بنابراین باید جلوی لشکر دشمن در این مبحث گرفته شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: مسیر شهدا واضح و مشخص است ولی باید بدانیم که دشمنان آرام نمی‌نشینند و اقدامات خود را انجام می‌دهند و باید کاری کنیم نقشه‌های آنان نقش بر آب شود.

آیت‌الله دژکام گفت: مقام شهدا در نزد خداوند متعال بسیار بالاست و این ما هستیم که میهمان آن‌ها می‌شویم و از افتخار آفرینی‌هایی که برای کشور خلق کرده‌اند، بهره‌مند می‌شویم.

او گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: ایران، کشور امام زمان (عج) و مرکز ام‌القرای جهان اسلام است و اگر همه یکی باشیم و وحدت داشته باشیم، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم مقابله با نفوذی‌ها در کشور، تصریح کرد: شهدا رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند تا اینگونه اقدامات در کشور اتفاق نیفتد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.