سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش بهداشتی مشترک شبکه دامپزشکی، مرکز بهداشت و تعزیرات

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: رزمایش بهداشتی دامپزشکی کرمان با همکاری مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: در راستای ماموریت‌های محوله سازمان دامپزشکی کشور و همچنین تحقق فرموده مقام معظم رهبری و شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، رزمایش بهداشتی دامپزشکی کرمان با همکاری مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.


محمود زین الدینی گفت: در این رزمایش از کارگاه‌های بسته بندی و مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی بازدید صورت گرفت و به تامین سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاکید شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی دامپزشکی نظارت بهداشتی بر تهیه، تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌باشد گفت: این مواد شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی، میگو، شیر و تخم مرغ که قسمت اعظم سبد غذایی مردم را تشکیل می‌دهد و این مواد به لحاظ فسادپذیری، از فسادپذیرترین مواد غذایی مصرفی مردم هستند.


زین الدینی با بیان اینکه دامپزشکی کرمان با بازدید‌های متوالی روزانه و شبانه خود از کلیه مراکز اعم از کشتارگاه‌های دام و طیور، کارگاه‌های بسته بندی، مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و تالار‌ها و رستوران‌ها همواره برای رسیدن به اهداف اصلی جامعه که یکی از آنها تامین سلامت شهروندان عزیز می‌باشد می‌کوشد اظهار داشت: نهاد‌های دولتی از جمله مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی از ارگان‌هایی می‌باشند که تعامل و همکاری مطلوبی با شبکه دامپزشکی در بزارسی و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی دارند.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان عنوان کرد: مراکزی که فراورده‌های غیر بهداشتی و بدون مجوز عرضه میکنند ضمن معرفی آنها به مراجع قضایی با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.


 زین الدینی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های تحت پوشش دامپزشکی مراتب را با شماره ۳۴۳۲۱۳۴۳۶۶ اطلاع دهند.

برچسب ها: رزمایش ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.