سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت آتش‌نشانان صنعت هسته‌ای کشور در اصفهان

در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی اولین المپیاد آتش‌نشانان صنعت هسته‌ای کشور آغاز شد.

 رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این المپیاد گفت: در همه سطوح الزامات ایمنی برای پیشگیری و مواجهه با هرگونه حوادث در صنعت هسته‌ای در اولویت قرار گیرد.

محمد اسلامی افزود: درایت، هوش و عملکرد به موقع آتش‌نشانان می‌تواند در این صنعت در کاهش حوادث، نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی، آموزش و آشنا بودن با پیشرفته‌ترین علوم و فنون علوم و فنون ایمنی مطابق با آخرین استاندارد‌های دنیا را بسیار لازم و ضروری برشمرد و گفت: صنعت هسته‌ای حساس‌ترین صنعت در دنیاست بنابراین توجه به مقوله ایمنی در این صنعت بسیار حائز اهمیت است.

بنابراعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه هسته‌ای شهید رئیسی اصفهان، این المپیاد که با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درحال برگزاری است با هدف ارتقاء سطح علمی و عملی و جسمانی آتش‌نشانان صنعت هسته‌ای کشور طراحی شده است.

این المپیاد شامل سه مرحله آزمون جسمانی عملی و عملیاتی مهارتی است که در آن شرکت کنندگان در قالب ۶ تیم از مراکز مختلف هسته‌ای کشور با هدف ارزیابی عملکرد در شرایط اضطراری در مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

آزمون جسمانی شامل دراز و نشست بارفیکس، دوی ۱۴ در ۹ و دوی ۱۰۰ متر است و آزمون عملیاتی مهارتی نیز شامل اطفاء حریق، ایجاد یک خط آبدهی و حمل مصدوم و صعود فرود است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.