سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سربازان از ارکان اصلی ساختار انتظامی هستند

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سربازان از ارکان اصلی ساختار انتظامی هستند و حفظ ارزش‌ها و تکریم آنان از وظایف بدیهی این مجموعه است.

سرهنگ علیرضا دلیری در محفل طنز قندک که با موضوع سرباز در محل سالن همایش فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل طنز قندک برای ارتقاء روحیه سربازان کارگشاست و می‌تواند مرهمی بر وظایف و لحظات سخت این قشر باشد.

وی ادامه داد: سربازی یکی از درخشان‌ترین دوران‌های زندگی انسان است. دوران خودشناسی و شکوفایی رفتار‌های اجتماعی در محیط جمعی است و باید جوان ما قدر دوران سربازی را بداند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود؛ دوستی‌های سالم و انطباق با زندگی جمعی، زندگی قانون‌مند و متعهدانه و خدمت به وطن و دفاع از امنیت ارزش‌های دوران سربازی است و جا دارد از تلاش‌های همه سربازان عزیز استان که در سنگر دفاع از میهن هستند تشکر شود.

در این برنامه محفلی شعرخوانی طنز توسط شاعران ملی و استانی از جمله آقایان ریحان صفت، جدّا، لشکری و حواشی، اجرای ترانه و موسیقی توسط مهدی فرج اللهی و استندآپ کمدی توسط سالار سنچولی انجام شد.

برچسب ها: فراجا ، سربازان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.