سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه تراورس برای تکمیل راه آهن چابهار _ زاهدان

مدیر راه‌وشهرسازی خاتم الانبیا گفت: برای تکمیل راه‌آهن چابهار - زاهدان به بیش از ۱.۲ میلیون تراورس نیاز داریم.

رضا رحمانی، مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم ‌الانبیاء (ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  با همت و توانایی نیروهای داخلی توانستیم رکورد تولید تراورس را در یک روز بشکنیم گفت: این رکورد نشان‌دهنده توان بالای تولید داخلی است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل راه‌آهن چابهار - زاهدان نيازمند بیش از ۱.۲ میلیون تراورس  است گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار قطعه برای بخش زاهدان - خاش تولید شده و ۱۵۰ هزار قطعه دیگر آماده استفاده است.

او اظهار کرد: برنامه ما این است که ظرفیت تولید کارخانه را دو برابر کنیم تا ۷۵۰ هزار قطعه باقی‌مانده را در زمان کوتاه‌تری تولید کنیم. 

وی با بیان اینکه تراورس‌های تولید شده در داخل کشور از بالاترین کیفیت برخوردار هستند گفت: تاکنون کمترین نقص در محصولات دیده شده است. این دستاورد، نمادی از تعهد ما به استانداردهای جهانی و تولید باکیفیت است. 

او یادآور شد: کارخانه تراورس زاهدان نه تنها در توسعه زیرساخت‌های ریلی نقش مهمی ایفا می‌کند، بلکه با افزایش ظرفیت تولید، فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد خواهد کرد.  

رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و با افزایش ظرفیت، ۱۰۰ شغل جدید برای نیروهای بومی ایجاد خواهد شد.  

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: راه آهن ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.