سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بنیاد مسکن کشور خبر داد؛

آسفالت معابر ۶ هزار روستای کشور

معاون بنیاد مسکن گفت: امسال بیش از ۶ هزار روستا در سراسر کشور از گرد و غبار معابر راحت شده است.

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در سفر به آذربایجان‌غربی به شهرستان نقده و میاندوآب رفت و در میان اهالی روستای سرچنار در گفتگو  با خبرنگاران اظهار کرد: امسال بیش از ۶ هزار روستا در جای جای کشورمان از گرد و غبار معابر راحت شده و هم‌اکنون دارای آسفالت در معابر اصلی هستند.

داریوش بلدی اظهار کرد: امسال در معابر اصلی حدود ۶ هزار روستا کشور به طول ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از اعتبارات سال ۱۴۰۲ آسفالت ریزی شده است.

تهیه طرح هادی برای ۹۸ درصد از روستا‌های کشور

وی با اشاره به اجرای طرح هادی نیز گفت: در ۹۸ درصد روستا‌های کشور طرح هادی تهیه شده و در ۶۵ درصد روستا‌ها نیز این طرح اجرا شده است که نشان از پویایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه است.

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: اگر تصرفاتی در روستا باشد از طریق بنیاد مسکن به پاس قدردانی از تلاش‌های اهالی روستا در بخش مشارکت سعی بر حل مشکلات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند بر خدمت به روستاییان هستیم افزود: در راستای بازنگری، توسعه روستا و ارتقا سطح ساخت و ساز‌ها نیز همراه این روستا هستیم.

بلدی بیان کرد: با مشارکت حداکثری مردم، ما نیز همکاری بیشتری در توسعه روستا‌ها خواهیم داشت.

تهیه طرح هادی برای تمام روستاهای آذربابحا اجرا در ۴۷ درصد روستا‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جمع با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد افزود: در ۱۰۰ درصد روستا‌های آذربایجان‌غربی طرح هادی تهیه شده است.

علیرضا مقدم ادامه داد: هم اکنون در ۴۷ درصد روستا‌های این استان طرح هادی اجرا شده است که البته آخرین روند اجرایی با آمار جدید به زودی اعلام می‌شود که شاهد توسعه خوبی در این حوزه هستیم

 روستا‌های سرچنار و ارمناک سفلی در میاندوآب، روستا‌های ممیند، گرده قیط، داش دورگه، حسنلو و سارال در نقده و روستا‌های گوزگوند و حیدرلو سیر در ارومیه مقاصد سفر امروز معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه هیات همراهش بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.