سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میانگین هر متر مربع واحد مسکونی از طریق سازه های فولادی ۱۸ میلیون تومان است

عضو انجمن سازه‌های فولادی گفت: میانگین هر متر مربع واحد مسکونی از طریق سازه‌های فولادی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان است که در کمتر از یک سال ساخته می‌شود.

 کرمی‌راد عضو هیئت مدیره انجمن سازه های فولادی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص میانگین قیمت مسکن در هر متر مربع از طریق سازه‌های فولادی گفت: میانگین قیمت مسکن از طریق سازه های فولادی حدود ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان است این در حالیست که میانگین قیمت مسکن در  سازه های بتنی  یک میلیون تومان کمتر از این قیمت بوده است.

وی ادامه داد: عمر واحدهای مسکونی از طریق سازه های فولادی بسیار افزایشی خواهد بود و حتی بعد از تخریب هم سازه های فولادی استفاده قابل بازیافت خواهند بود  در حالی که سازه های بتنی بعد از تخریب به عنوان نخاله های ساختمانی آسیب جدی به محیط زیست وارد می کند‌.

کرمی راد به خودکفایی در صنعت سازه‌های فولادی اشاره کرد و گفت: به یک خودکفایی کامل در این صنعت رسیده ایم که به طوری که تمامی سازه های فولادی در پل ها و پالایشگاه ها از سوی تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن سازه های فولادی با اشاره به  حضور شرکت کره‌ای صنعت ساختمان تاکید کرد: یک شرکت کره‌ای با سرمایه ۶ میلیارد دلاری پیشنهاد فاینانس در صنعت ساختمان را ارایه کرده که حضور این شرکت منوط به فراهم آوردن زیرساخت‌های ضمانت بانکی و رفع تحریم‌ها است. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
عجب !!!!!!!!