رئیس انجمن سازه‌های فولادی گفت: در قالب همکاری با وزارت راه و شهرسازی ظرفیت ساخت یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن فراهم شد.

 ایپکچی رئیس  انجمن سازه های فولادی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه مشکل اصلی ما در حوزه تولید فولاد و سازه های  آن  قطعی برق  و گاز است گفت: یکی از مهم ترین موانع  تولید در حوزه صنعت فولاد  قطعی  برق و گاز است که همین امر باعث کاهش میزان تولیدات می شود‌. 

وی ادامه داد: ما ظرفیت آن را داریم که بتوانیم سازه های فولادی  یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن  را تامین کنیم  و این امر در  رشد و افزایش تولید مسکن بسیار می تواند موثر باشد‌.

ایپکچی تاکید کرد:  ما  توانایی ساخت یک میلیون تا دو میلیون تن فولاد را داریم که این میزان تولید می تواند زمینه ساز خودکفایی در این بخش شود و این امر در  قالب همکاری با مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی اجرایی می شود‌‌.

 وی با بیان اینکه رتبه بندی سازه های فولادی از یک سال گذشته شکل گرفت گفت: این  رتبه بندی  امکان  آن را فراهم می کند  که‌   بتوانیم کیفیت  خدمات را افزایش دهیم‌.

او بیان کرد:  ما پتانسیل آن را داریم  که باحمایت از بخش خصوصی  از رانت در این بخش جلوگیری کنیم.

در ادامه مزروعی دبیر انجمن سازه های فولادی گفت: آمادگی برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی  وجود دارد و در این بخش ظرفیت ساخت واحدهای مسکونی در قالب  صنعتی سازی فراهم شده است.

وی افزود:  در صورتی که حمایت های لازم از جمله پرداخت  تسهیلات  برای سازندگان صنعتی سازی فراهم شود ما شاهد تقویت این صنعت خواهیم بود‌.

خبرنگار:محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۲۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
از کجا؟ با پول کی ؟
آخرین اخبار