سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان زرند برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان زرند در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان زرند در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا علیه السلام در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در فضائی آکنده از عطرشهیدان با حضور خانواده‌های شهداء و ایثارگران و جمع کثیری از بسیجیان اصناف و بازاریان و تنی چند از مسئولین اجرائی یاد و خاطره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان زرند گرامی داشته شد.


این مراسم معنوی که با اجرای مدیحه سرایی وچندین برنامه فرهنگی همراه بود حجت الاسلام والمسلمین سهرابی طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد مطلوب و همراهی اصناف و بازاریان با رزمندگان در دوزان دفاع مقدس گفت: پشتیبانی و خدمات رسانی این اقشار به رزمندگان در آن زمان ستودنی است و باید این اقدامات برای جامعه و مردم تبیین شود.


وی با اشاره به اینکه دردوران طلایی دفاع مقدس همه اقشار جانفشانی کردند و قشر اصناف و بازاریان نیزهم همیشه پیش‌قدم بوده است. اظهار داشت: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند وگرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری وفداکاری شهیدان ونیز خدمت به خانواده این عزیزان افتخار و وظیفه همگانی ماست. چراکه امروز اتحاد، همدلی و انسجام در پیروی از راه و آرمان‌های شهیدان است و همه مردم ایران به عنوان میراث دار این گنجینه در حفاظت از نظام اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان نقش مهمی دارند.

برچسب ها: یادواره ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.