سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اخوان مطرح کرد؛

استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه زنجیره درمان در نیروی زمینی سپاه

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین راهبرد‌های بهداری رزمی ارتقاء خدمات درمانی سریع در صحنه رزم و استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به زنجیره درمان است.

 سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان‌مهدوی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی زیر مجموعه نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران با تحرک و پویایی منحصر به فرد با فناوری نوین امدادی قادر به مداوای مجروحین در منطقه نبرد است.

وی افزود: تلفات و عوارض ناشی از صدمات و جراحات، اقدامات حیات‌بخش و ارتقای توان نگهداشت مجروحین و مصدومین از دیگر راهبرد‌های بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه است.

سرتیپ دوم پاسدار اخوان ادامه داد: برگزاری مسابقات طب رزم و بیمارستان‌های صحرایی از دیگر ماموریت‌های مهم مجموعه بهداری رزمی برای ارتقای توانایی و سطح آمادگی مجموعه درمان نیری زمینی است.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در آینده‌ای نزدیک به منظور ارتقای سطح سلامت و خدمت رسانی با کیفیت در مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه، از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید برای کمک به زنجیره درمانی استفاده خواهد شد.

جانفشانی مجموعه بهداری غرب در دفاع مقدس مثال زدی است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور نیز گفت: امدادرسانی مجموعه طب رزم و بهداری نیروی زمینی سپاه خدمات ماندگار و ارزنده‌ای را در دوران دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود: گردان مالک اشتر در عملیات کربلای پنج، یکصد شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب و نظام کرد؛ در این عملیات رزمندگان اسلام در سه مرحله در روشنایی روز وارد عمل شده و دست به حمله زدند و در تاریکی شب نیز مقر استراتژیک دشمن را اشغال کردند.

وی افزود: اهمیت خدمات بهداری به قدری مهم است که پزشک و نیروی امدادی ما تا عمق منطقه نبرد برای انتقال مجروحین و شهدا پیش می‌رفت و چنین جانفشانی در بین نیرو‌های بعثی وجود نداشت.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب با قدردانی از عملکرد شایسته مجموعه بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، گفت: وزیر بهداشت و درمان اخیرا از سردار اخوان خواستند که به یاری وزارت بهداشت بیایند و این نشان از تعهد، تخصص ویژه کارکنان پرتلاش این مجموعه، است.

 آیین گرامیداشت شهدای امداد و نجات نیروی زمینی و نشست هم‌اندیشی بهداری نیروی زمینی سپاه با حضور معاون نیروی زمینی سپاه عصر چهارشنبه در اهواز برگزار شد.
منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.