مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

حضور ۲ جریان متفاوت در انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است

حجت الاسلام رستگار با اشاره به حضور ۲ جریان در انتخابات پیش رو به نقل از رهبر انقلاب آن را نشان دهنده مردم سالاری در نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان در نشست بصیرتی با رسانه‌های استان ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع جهاد تبیین در مجتمع فجر سپاه با اشاره به قدرت و اقتدار ایران در جهان و اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران اسلامی دارای ۲ عنصر اراده و قدرت است که دشمنان قدرت مقابله با این توانمندی را ندارند.

او افزود: توانمندی‌های ایران اسلامی در سال‌های اخیر تا اندازه‌ای رشد داشته که دشمنان حتی تصور این میزان اقتدار، عزت و توانمندی نظامی و دفاعی را نمی‌کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین رستگار ادامه داد: عملیات وعده صادق تنها بخشی از توانمندی و قدرت ایران بود که به رخ جهانیان کشیده شد و کشور اسلامی ما را به یک ابر قدرت جهانی و نوظهور با قدرت بازدارنده بالا تبدیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان اضافه کرد: بی شک پذیرش این قدرت برای کشور‌های غربی و بخصوص استکبار جهانی بسیار سخت است به همین جهت دشمنان به دنبال راه‌های مختلفی برای ضربه زدن به این اقتدار هستند که همواره جنگ نرم را انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت: انتخابات ریاست جمهوری همانگونه که برای ما یک قدرت برای نشان دادن اقتدار است، برای دشمنان نیز فرصتی برای توطئه به شمار می‌رود، اما بی شک حضور پرشور مردم شریف ایران اسلامی در این انتخابات بار دیگر تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی و برگ زرین دیگری در کارنامه این نظام اسلامی به ثبت می‌رساند.

او یادآور شد: دشمن با استفاده از جنگ شناختی، ادراکی و تحریف وارد میدان شده و تنها ابزار مقابله با دشمن رسانه است که نقش برجسته‌ای دارد.

حجت الاسلام رستگار گفت: دشمن از ابزار فضای مجازی نیز برای تحریف، شایعه پراکنی و توطئه استفاده حداکثری دارد و این رسانه‌ها هستند که می‌توانند از جنگ شناختی و هجمه‌های فرهنگی دشمن جلوگیری کنند.

او یادآور شد: قدرت رسانه زمان و مکان را به حداقل می‌رساند و تنها یک پیام در یک لحظه می‌تواند به بمب خبری جهان تبدیل شود و اکنون نیز هوش مصنوعی در رسانه بکار گرفته شده که بالاترین فناوری حال حاضر در جهان است.

او افزود: در انتخابات پیش رو ۲ جریان غرب گرا و انقلابی به میدان آمده اند که برخی‌ها بر این باورند چرا باید با غرب گرایان مدارا کرد، اما رهبر معظم انقلاب پاسخ آن‌ها را داده اند و می‌فرمایند: در نظام اسلامی به مردم سالاری دینی معتقد هستیم و اکنون چه بخواهیم چه نخواهیم در مقابل نیرو‌های انقلابی، طیف‌های مختلفی نیز نظیر اصلاحات در کشور حضور دارند و بخش دیگری نیز به اصطلاح قشر خاکستری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار