سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام صهیونیست: حمله هوایی به لبنان با هدف تسهیل شرایط برای حمله زمینی انجام می‌شود

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آمادگی صهیونیست‌ها برای حمله زمینی به لبنان شد.

رژیم صهیونیستی که طی بیش از ۱۱ ماه جنگ در غزه و عملیات زمینی در این باریکه موفق به آزادی اسرای خود از دست حماس و نابودی این جنبش فلسطینی نشده است اکنون مدعی آمادگی برای حمله زمینی به لبنان است؛ موضوعی که تنها با هدف مجاب کردن حزب الله برای آمدن به میز مذاکره مطرح می‌شود. 

به گزارش الجزیره، هرتزل هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی آمادگی این رژیم برای حمله زمینی به لبنان شد. 

هالوی در جمع نظامیان این رژیم در نزدیکی مرز لبنان مدعی شد: حملات هوایی به لبنان همچنان ادامه خواهد یافت تا زیرساخت‌های حزب الله نابود شود. این اقدام با هدف آماده سازی شرایط به منظور آغاز تهاجم زمینی به لبنان انجام می‌شود. 

وی در ادامه افزود: شما صدای جنگنده‌های ما را بر فراز لبنان می‌شنوید. آنها در حال انجام عمیات در تمامی طول روز هستند. این عملیات‌ها با هدف ایجاد شرایط لازم برای ورود زمینی به لبنان و مقابله با حزب الله انجام می‌شود. 

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ اقدام به حمله زمینی به لبنان کرده بود که در نهایت با شکست مفتضحانه این رژیم همراه شد. این حمله در نهایت ایهود اولمرت، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی را برای همیشه از دایره سیاست این رژیم خارج ساخت. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.