سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

اجرای ۴ هزار میلیارد تومان نیات واقفان

هوشیار گفت: پارسال ۴ هزار میلیارد تومان اجرای نیت واقف در سازمان اوقاف و امور خیریه داشته‌ایم.

در دیدار استاندار کرمان و معاونان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در خصوص طرح‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در مسیر جهش تولید تبادل نظر شد.  

علیرضا هوشیار، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه در این دیدار، حفظ و نگهداری وقفیات، افزایش بهره‌وری و درآمد وقفیات و اجرای نیات واقف را سه وظیفه اصلی این سازمان برشمرد.

وی از ورود سازمان اوقاف در حوزه دانش‌بنیان و حمایت از نخبگان سخن گفت و افزود: سازمان اوقاف در سرمایه‌گذاری حوزه‌های دامپروری، کشاورزی و آبزیان طرح‌های موفقی را اجرا کرده است.

هوشیار تصریح کرد: در حوزه‌های فرهنگی و معیشتی نیز طرح‌های موفقی در اوقاف به اجرا گذاشته شده و سازمانی پیشرفته با برنامه برای اجرای درست نیت واقف است. 

وی گفت: پارسال ۴ هزار میلیارد تومان اجرای نیت واقف در سازمان اوقاف و امور خیریه داشته‌ایم.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه به طرح موفق دامپروری در استان کرمان اشاره داشت و عنوان کرد: این دامپروری با ۶۶۰ راس دام شروع به کار کرد و امروز به ۳ هزار و ۵۰۰ راس دام رسیده است و  همچنین ۲ هزار دام فروخته شده است. 

وی تصریح کرد: استان کرمان، ظرفیت‌های بالایی دارد، اگر اعتبار و سرمایه به این استان آورده شود، جهش تولید می‌تواند اتفاق بیافتد.

 محمدمهدی فداکار در این دیدار گفت: اتفاقات مثبتی در حوزه اوقاف کشور انجام شده است و نیات واقف به طور کامل اجرا می‌شوند.

وی به ظرفیت‌های استان کرمان اشاره داشت و افزود: سازمان اوقاف در طرح‌های مختلف کشور سرمایه‌گذاری دارد و موقعیت مناسبی در استان کرمان نیز فراهم است.

استاندار کرمان ادامه داد: مزیت نسبی استان در معدن است و ظرفیت‌های متنوعی نیز در این بخش دارد که عمدتا هم صادراتی هستند.

حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از مراحل پایانی کار تالار احسان خبر داد و گفت: جلسات مرتبط با موقوفات تحت تولیت استانداری نیز با حضور مشاور و نماینده استاندار در امور موقوفات برای اجرای نیات واقف برگزار شده است. 

 دیدار ۲ معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیرکل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با استاندار کرمان به مناسبت هفته وقف انجام شد.

هفته وقف سال ۱۴۰۳ از جمعه ۳۰ شهریور ماه مصادف با ۱۶ ربیع‌الاول آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۵ مهرماه مصادف با ۲۲ ربیع‌الاول ادامه خواهد داشت. 

برچسب ها: هفته وقف ، دانش بنیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.