سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

استاندار ایلام گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، مکتب و گفتمان ماندگار دفاع مقدس جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند، گفت: سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

حسن بهرام‌نیا

بهرام‌نیا ادامه داد: تمام دول ابرقدرت با تحریک صدام و رژیم بعث با تجهیزات کامل و تسلیحات نظامی به نبرد با انقلاب اسلامی نوپا آمدند اما در مقابل رزمندگان اسلام، باوجود کمبود تجهیزات و نفرات با اتکا بر وحدت و انسجام ملی، ایمان به خداوند و امدادهای غیبی، وجود با برکت ولایت فقیه، آرامش و مدیریت امام راحل در اداره جنگ، جسارت و شجاعت و شهادت طلبی رزمندگان، وجود فرماندهان جوان،خلاق و جسور، شکست خوردند.

وی با تاکید بر اینکه باید حقایق جنگ تحمیلی که یک گنجینه ارزشمند است در قالب هنر و نوشتار برای نسل جوان و نوجوان منعکس شود، گفت: نسل جدید بداند که رزمندگان در چه شرایط سخت و طاقت فرسایی کشور را از تجاوز دشمن حفظ و جنگ را مدیریت کردند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دستاوردها و اقتدار ایران و انقلاب اسلامی، مرهون فرهنگ بسیجی و تفکر شهدا است، گفت: مبارزه در دوران دفاع مقدس، مبارزه بین حق علیه باطل بود که پیروز این میدان، جمهوری اسلامی بوده و هست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این آیین، اظهار کرد: ایران در جنگ نابرابر تحمیلی از ابتدایی‌ترین امکانات و تسلیحات نظامی برخوردار نبود و اطلاعات لازم از توان و امکانات دشمنان نداشت اما این خلاء را نبوغ انسان‌های فداکار و تلاش افراد ایثارگر و ایمان به خداوند پُر کرد.

سردار "سیدصادق حسینی" با بیان اینکه رهبری و ولایت فقیه و نیروی انسانی معنوی ۲ عنصر پیروزی بخش در هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: امروزه نیز از این عناصر در صحنه برخورداریم‌ و بی شک نیروهای حزب الله و حماس نیز با استفاده از این قدرت پیروز خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: ارزش های دفاع مقدس و معارف اسلامی باید برای نسل جوان بیان شود.

روز چهارشنبه در پنجمین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام، ظهار کرد: عملیات های جسورانه ای چون طوفان الاقصی توسط حماس، وعده صادق و عین الاسد از سوی ایران برگرفته از مکتب ارزشمند دفاع مقدس است.

وی افزود: سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدرت و مظلومیت ایران اسلامی را در دنیا به رخ کشید، گفت: موضوعاتی نظیر جنایات رژیم‌های استکباری علیه کشورهای اسلامی، دفاع از مردم غزه و لبنان و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی، ترور شهید سلیمانی و لزوم صلح پایدار جهانی که گفتمان مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، مواضعی روشن، قاطع و ارزشمند بود که اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اقتدار کنونی انقلاب اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، ابراز کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، با کمترین امکانات نظامی، تسلیحاتی و پشتیبانی به مصاف دشمن بعثی می‌رفتند و از شهادت هراس نداشتند، امروز جوانان و نسل جدید با الگوگیری از مکتب دفاع مقدس و اطاعت از رهنمون‌های رهبری در مسیر شهدا حرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.