سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره ملی ۱۲۲ شهید مدافع حرم استان البرز

در کنگره ملی ۱۲۲ شهید مدافع حرم استان البرز از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون قدردانی شد.

به گزارش بسیج و روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ اولین کنگره ملی ۱۲۲ شهید مدافع حرم استان البرز با حضور دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، مقامات لشکری و کشوری و مسئولین استانی در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم دهقان شیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ایام‌ متعلق به شهدای گرانقدری است که جانشان را در راه انقلاب تقدیم کردند.

وی ادامه راه شهدا را بهترین کار برای پاسداری از آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و خون‌ پاک شهدا دانست و گفت: امنیت، آسایش و اقتدار کنونی مرهون خون پاک شهداست.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، خاطرنشان کرد: فرزندان این سرزمین در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی و حرم تا پای جان ایستادگی کرده و خون خود را نثار انقلاب و اسلام کردند و در شرایط کنونی خدمت مخلصانه و تبیین اهداف شهدا برای نسل آینده بهترین مسیر پاسداری از خون شهدا است.

در ادامه ضمن تجلیل از خانواده های معزز شهدا و خانوادهای شهدای لشکر فاطمیون، از ۴ کتاب به نام های "نوای پایداری "، "نشان پایداری "،"نمای پایداری"، "فراخوان آثار داستانی و خاطره انگاری"رونمایی شد.

در پایان این مراسم باشکوه با اکران فیلم "قلب رقه" با حضور عوامل سازنده این فیلم با ارزش و فرهاد قائمیان به پایان رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
افغانی افغانی است بهشون بها ندهید.
فرمانده انتظامی شهریار از بروز درگیری میان ۳ زن از اتباع افغانستانی با یک بانوی ایرانی در پارک شهر فرودسیه خبر داد و گفت: اتباع خارجی که در پارک فردوسیه به ضرب و شتم یک بانوی ایرانی اقدام کرده بودند