سعیدی گفت: معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر، امورات مربوط به خدمات حمایتی و درمانی خانواده های شهدای فاطمیون و اتباع خارجه را پیگیری می کند.

در آخرین روز از هفته هلال احمر، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از خانواده شهدای فاطمیون (اتباع بیگانه) قدردانی کرد.

او در این دیدار و نشست دوستانه که در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شده بود، بیان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای یکی از اهدافش که همان تکریم احترام انسان ها است، خانواده های شهدا را عزیز و گرامی می دارد. 

او افزود: ما خادمان خانواده های شهدا هستیم. 

سعیدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر نیز امورات مربوط خدمات حمایتی و درمانی خانواده های شهدای فاطمیون و اتباع خارجه را پیگیری می کند.

رضا فلاح، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست گفت: طی ۳ سال گذشته در حوزه امور بین الملل، براساس تفاهم نامه امورات درمانی اتباع خارجه از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان پیگیری و رسیدگی شده است.

او با اشاره به سرکشی و دیدار جمعیت هلال احمر استان کرمان با خانواده های شهدای فاطمیون، افزود: خدمت به خانواده شهدا، وظیفه ذاتی هلال احمر است.

فلاح تصریح کرد: به مناسبت هفته هلال احمر یک هزار بسته غذایی در بین اتباع افغانستانی نیازمند توزیع شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار