سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری ویژه زابل:

سیستان و بلوچستان مهد همدلی، برادری اقوام و مذاهب است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: سیستان و بلوچستان مهد همدلی، برادری اقوام و مذاهب در کشور و منطقه است.

علی ولایتی پور در نشست هم‌اندیشی تقریب مذاهب در دانشگاه آزادگفت: دهه‌های متمادی است که اقوام مختلفی در این خطه پهناور در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

وی  با تاکید بر اینکه وحدت به معنی تقویت اشتراکات است، اظهار کرد: قرار نیست با واژه وحدت مذهب کسی را تغییر داد.

وی افزود: وجود مذاهب و اقوام گوناگون در سیستان نیز یکی از ظرفیت‌های منطقه است که باید از این فرصت برای حرکت به سمت توسعه بهره برد.

️سرپرست فرمانداری ویژه زابل بیان کرد: وظیفه داریم که نوجوانان و جوانان را هرچه بیشتر با قرآن آشنا کنیم؛ زیرا اگر جامعه به این کتاب الهی و روح‌بخش نزدیک‌تر شود، ایمن‌تر و بسیاری از خطرات که جوانان را تهدید می‌کند رفع خواهد شد.

وی رمز موفقیت و بالندگی جامعه را در گرو وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: با همدلی و انسجام می‌توانیم به قله‌های رفیع دست پیدا کنیم و باید با تلاش و جدیت گام‌های محکم‌تری برای توسعه سیستان برداریم.

سیستان و بلوچستان مهد همدلی، برادری اقوام و مذاهب است

توسعه و گسترش فرهنگ کار در سیستان

ولایتی پور بر توسعه فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و افزود: برنامه‌های خوب و اثربخشی برای توسعه سیستان در نظر داریم که در این راستا باید فرهنگ کار را در این منطقه توسعه و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی سیستان و بلوچستان می‌تواند نمونه برای سایر استان‌های کشور باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارد که استکبار می‌خواهد خطوط فاصله در دنیای اسلام را با جنگ شیعه با سنی، سنی و سنی و شیعه با شیعه پررنگ کنند.

️سرپرست فرمانداری ویژه زابل با تأکید بر اینکه توطئه‌های شکل‌گرفته همه و همه دسیسه استکبار جهانی و دشمنان مشترک ما است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین تأکید کردند که مراد از وحدت این نیست که شیعه سنی و سنی شیعه شود، بلکه باید در جهت امت اسلامی با یکدیگر توافق کنند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب وحدت را رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی می‌داند، همان رمزی که باعث می‌شود اندیشه‌های فکری اسلام از اندیشه‌های ما فراموش نشود.

برچسب ها: وحدت ، مذاهب ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.