سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبر داد؛

برگزاری بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در کازرون

سرهنگ حیاتی گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان کازرون در حال اجراست.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان کازرون در حال اجراست.

او ادامه داد: نقش شهرستان کازرون در دوران دفاع مقدس چه از لحاظ حضور رزمندگان و چه کمک رسانی به جبهه در راه فرمان امام راحل بر هیچ کس پوشیده نیست و این حضور در تقدیم هزار و ۳۰۰ شهید برای همگان نمایانگر است.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا می‌شوند، و محوریت همه این برنامه‌ها، مساجد هستند.

 او افزود: توجه به مساجد و محور قرار دادن آن در همه برنامه‌ها باعث در امان ماندن جوانان، جامعه و انقلاب در برابر برنامه‌های دشمنان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، غبارروبی گلزار‌های شهدا، نهضت خاطره‌گویی در سطح مساجد و مدارس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون برشمرد.

شهرستان کازرون با تقدیم یک هزار و ۳۰۰ شهید، ۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و ۱۳ هزار رزمنده و ایثارگر نقش مهمی را در دوران ۸ سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.