سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی: اقدام تروریستی در لبنان با حمایت آمریکا انجام شده است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان و هدف قرار دادن شهروندان این کشور از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی را به شدت محکوم کرد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان و هدف قرار دادن شهروندان این کشور از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت‌های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است.

در بیانیه ولایتی آمده است: اقدام تروریستی و جنایتکارانه در لبنان که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از شهروندان و مردم بی دفاع شد، قلب مردم لبنان و همه جهان اسلام را جریحه دار کرد.

وی تاکید کرد: این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت‌های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است و بار دیگر رژیم صهیونیستی آشکارا ثابت کرد که نه تنها خویی از انسانیت نبرده و هیچ تمایلی به صلح و آتش بس ندارد بلکه با ادامه این جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین و غزه، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌گردد.

ولایتی افزود: این اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده مردم لبنان و فلسطین و همه رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله و مبارزه با این غده سرطانی کم نخواهد کرد و آنها را هر روز مصمم‌تر از گذشته در دفاع از خاک و جان و مال خود خواهد نمود.

در این بیانیه تاکید شد: مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکومیت این عملیات تروریستی، دولت آمریکا و رژیم تبهکار صهیونیستی را جزء عوامل محرک، طراح و بنیادین این اقدامات وحشیانه می‌داند که با ابزار تروریسم تکفیری در صدد پیشبرد و تأمین منافع خود هستند و این در حالی است که تجربه بیش از یک دهه گذشته گواه روشنی بر این واقعیت است که ثبات و امنیت در لبنان و منطقه برخلاف راهبرد‌های منطقه‌ای این دو بازیگر خطرناک است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان این بیانیه آورده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحین این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل مسئلت نموده و تاکید می‌نماید جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر نوع کمک مورد نیاز به دولت و ملت لبنان آمادگی دارد و تأکید می‌کند که راه‌حل امنیت و ثبات پایدار در لبنان و منطقه در اقدام فوری و مؤثر خروج تمام کشور‌ها و بازیگرانی است که به صورت غیرقانونی و در اشکال مختلف و با اهداف مشخص در منطقه حضور دارند و دیگر، مسئولیت‌پذیری نهاد‌های مسئول بین‌المللی از جمله سازمان ملل است که در مقابل جنایات رژیم تروریستی اقدام عاجل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.