سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار:

سیستان و بلوچستان نماد و پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان نماد، پرچم دار و عَلم دار وحدت در جهان اسلام است.

رضا شریفی  در جشن بزرگ وحدت اظهار کرد: در ۲ سال گذشته پروژه‌های خوبی در سیستان و بلوچستان شروع شده به طوریکه این استان در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های سیستان و بلوچستان به نتیجه رسیده و برخی نیز مراحل پایانی کار را سپری می‌کند تصریح کرد: در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسوولان، رشد قابل توجهی در استان داشتیم، اما نیاز است همچنان این شاخص‌ها را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این استان در یک برهه زمانی در حوزه زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی شد که بخشی از این عقب ماندگی ناظر به حوزه دولت‌ها، بزرگان، فضای اجتماعی، سیاسی و امنیتی حاکم در استان بوده که امیدواریم به کمک همه مردم بتوانیم عقب ماندگی‌هایی که در استان وجود دارد را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان همواره نماد، پرچم دار و عَلم دار وحدت در جهان اسلام بوده است خاطرنشان کرد: وحدت تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب وحدت یک اصل قرآنی است و ما مفتخریم که در سیستان و بلوچستان به برکت این وحدت و هم افزایی و همدلی کار‌های بزرگی را شروع کرده ایم و به نتیجه خواهیم رساند.

شریفی بیان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان همیشه دغدغه نخبه پروری و شناسایی نخبگان استان را داشته از اینرو اکنون در تلاش برای شناسایی این افراد و بها دادن به نخبگان استان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت نخبگانی آنها در سطوح مختلف بهره ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.