سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوعلی:

فعالیت بسیج سازندگی مبتی بر گره‌گشایی امورات مردم است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج سازندگی باید از نظر فنی امکانات و امکانات مجهز باشند، زیرا فعالیتشان مبتی بر گره‌گشایی امورات مردم است.

سردار یدالله بوعلی در همایش مسئولان بسیج سازندگی کشور که امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه در شیراز برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و پیروزی جبهه اسلام بر کفر گفت: شیراز از دیر باز با مشاهیری، چون ملاصدرا، سعدی و حافظ شناخته می‌شد، اما امروز به سبب حضور مقام عظمای ولایت در استان فارس شیراز «حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ» را عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) می‌شناسند.

او افزود: استان فارس از نظر رده بعد از تهران در بسیج سازندگی یکی از بزرگترین‌ها محسوب می‌شود که اقدامات بسیار تاثیر‌گذاری در خدمت به مردم انجام داده است. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه در استان فارس خدمت‌گذاری به مردم به دو صورت تقسیم شده است، بیان کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه حضرت احمد ابن موسی با هدف محرومیت زدایی در راستای خدمت رسانی به مردم به رسالت خود عمل می‌کنند. 

 این مقام مسئول خدمت به مردم را عامل اصلی رسالت سپاه دانست و بیان کرد: فلسفه و نوع عملکرد سپاه و کار جهادی نباید به گونه‌ای باشد که مردم آن را دشمن خود بدانند و باید اقدامات به نفع مردم تمام شود.

 سردار بوعلی جهاد گران را مجاهدان با ایمان دانست و با اشاره به آیه ۹۵ سوره نساء گفت: هرگز مؤمنانی که بدون عذر از جهاد بازنشستند با آنان که به مال و جان در راه خدا جهاد کنند یکسان نخواهند بود، خدا مجاهدان فداکار به مال و جان را بر بازنشستگان از جهاد بلندی و برتری بخشیده و همه اهل ایمان را وعده پاداش نیکو فرمود، خداوند متعال مجاهدان را بر بازنشستگان به اجر و ثوابی بزرگ وعده داده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نزدیک شدن دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس افزود: امروز شیراز به سبب جانفشانی ۱۵ هزار شهید حرکت‌های مجاهدانه می‌شناسند.

همایش مسئولان بسیج سازندگی کشور با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به در شیراز سومین حرم اهل‌بیت در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.