سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مستند «لبه بهشت» در همدان

مستند «لبه بهشت» روایتگر زندگی استاد قرآن، معلم اخلاق، ابوالشهید مرحوم حاج محمد علی مسگریان از کودکی تا ارتحال به زودی رونمایی می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در راستای بزرگداشت و تکریم اساتید قرآن استان ساخت مستند مرحوم حاج محمدعلی مسگریان کلید خورد و به زودی از پوستر و مستند آن رونمایی می‌شود.

مقصود قاسمی با اشاره به اینکه عنوان این مستند «لبه بهشت» است، گفت: این مستند ۶۰ دقیقه‎ای روایتگر زندگی استاد قرآن، معلم اخلاق، ابوالشهید مرحوم حاج محمدعلی مسگریان از کودکی تا ارتحال است.

او گفت: تصویربرداری این مستند بیش از ۲ ماه و با همکاری بیش از ۲۰ نفر به طول انجامید. فرزندان و آشنایان این پیشکسوت قرآنی از جمله حاج محمود مسگریان، حاج مجید مسگریان، حاج سعید بادامی، حمیدرضا حاج بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله شعبانی امام جمعه همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی، محمدرضا عراقچیان، مسعود رستنده، دکتر یحیی پیله ور، سردار رضا میرزایی، سید حسین خوانساری در این مستند گفتگو می‌کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رونمایی از پوستر و مستند «لبه بهشت» در مهرماه با حضور تعدادی از قرآنیان همدان، شورای قرآن و اساتید قرآن در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.