سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل ترافیک آزادراه تهران - شمال چیست؟

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آغاز آخرین روز‌های تعطیلات تابستان از آماده‌باش کامل پلیس راهور در این ایام خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیر‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در ایام تعطیلات و به ویژه در محور‌های شمالی کشور پلیس راهور فراجا به منظور تأمین ایمنی و روان‌سازی ترافیک، اقداماتی را در دستورکار خود قرار داده و در آماده باش کامل است.

رئیس پلیس راهور فراجا درباره اینکه چرا در آزادراه تهران - شمال که باید مسیری روان برای سفر به شمال کشور باشد، ترافیک‌های سنگین و بعضا چندساعته رخ می‌دهد، گفت: همانطور که مستحضرید، انتهای آزادراه تهران-شمال در نقطه تلاقی با جاده قدیم چالوس، به دلیل حجم بالای تردد، همواره با مشکلاتی از قبیل ترافیک سنگین و اختلال در جریان تردد مواجه می‌شود و در واقع دلیل ترافیک سنگین این محور در روز‌های تعطیل و پیک ترافیک این موضوع است. برای مدیریت این شرایط، پلیس راهور مجبور به اعمال محدودیت‌هایی از جمله انسداد مقطعی این محور می‌شود که ما امیدواریم با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، این آزادراه زودتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و سوانح رانندگی و همچنین حفظ نظم و انضباط در تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود. بدین ترتیب، پلیس راهور با توجه به حجم تردد و شرایط جاده‌ای، اقدام به باز و بسته کردن این مسیر در بازه‌های زمانی مشخص می‌کند؛ به طور معمول، این بازه‌ها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ خودرو در نظر گرفته می‌شود.

حسینی گفت: از تمامی هموطنان عزیز خواهشمندیم با درک شرایط موجود و لزوم اعمال این محدودیت‌ها، صبر و شکیبایی بیشتری از خود نشان دهند. همچنین، توصیه می‌شود که قبل از سفر، نسبت به وضعیت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی از طریق سامانه‌های هوشمند اطلاع‌رسانی پلیس راهور و رسانه‌های معتبر اطلاع حاصل کنند و زمان سفر خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با کمترین مشکل مواجه شوند.

منبع: ایسنا 

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.