سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، از خیران و نیکوکاران خواست تا مانند سنوات گذشته در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی با امداد همکاری و مشارکت کنند.

سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در تهران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان و تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم جامعه از جمله اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها همچون سنوات گذشته با شعار پویش مشق همدلی برگزار شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

پرپنچی در ادامه روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و افزود: مردم نیکوکار می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری # ۱*۰۲۱*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷ کمک‌های خود را واریز کنند. همچنین شماره‌گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‏-۰۲۱ و درج عدد ۱۶۲ از دیگر روش‌های پرداخت کمک به دانش‌آموزان تحت حمایت است. علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست هستند.

وی در همین راستا از خیران و نیکوکاران خواست تا مانند سنوات گذشته در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی با امداد همکاری و مشارکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.