مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: حدود ۱۹ هزار دانش آموز در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

سیدمجتبی جلالی پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر در این استان برگزار می‌شود.

او ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید را از اهداف برگزاری این پویش اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه حدود ۱۹ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهریور در میادین، معابر عمومی و شهری، جمعه ۳۰ شهریور ماه در مصلا‌های برگزاری نماز جمعه و شنبه ۷ مهر ماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

جلالی پور اظهار امیدواری کرد: امسال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک‌ها شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی جشن عاطفه‌ها جهت تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار باشیم.

او تصریح کرد: مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته حدود ۲۲ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کرده بودند. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان همچنین در خصوص روش‌های مشارکت مردم نوعدوست و خیّرین در این رویداد ملّی گفت: ضمن اینکه پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های خیّر و نیکوکار ایجاد می‌شود، امکان مشارکت مردم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی هم فراهم است.

جلالی پور از آمادگی دفاتر ۳۰ گانه کمیته امداد امام و ۲۰۱ مرکز نیکوکاری در گیلان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیّر می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملّی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.