سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج آداب و رسوم ایرانی در قالب بازی‌های موبایلی

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یزد گفت: بسیاری از کاربران بازی‌های موبایلی تولید شده در گروه دانش بنیان یزدی، از کشور‌های آمریکا، فرانسه و انگلیس هستند.

محمود آبادی مدیرعامل شرکت دانش بنیان یزد گفت: حدود ده سال قبل کارشان را برای ساخت بازی‌های موبایلی آغاز کردند وسال ۱۳۹۵ اولین بازی موبایلی ساخته شده این گروه، وارد بازار شد و با استقبال خوبی همراه بود.

 وی ادامه داد: سفره چی دیگر بازی ساخت این گروه بود که با ۷ میلیون دانلود در سال ۹۷ جزو ۵ بازی پر دانلود کشورمان قرار گرفت.

محمود آبادی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ یکی دیگر از بازی‌های موبایلی این گروه، بهترین بازی جدی سال در کشورمان شناخته شد واین موفقیت رغبت آنان را برای توسعه کسب و کارشان بیشتر کرد.

به گفته وی، از ۱۵ بازی ساخته شده این گروه دانش بنیان، ۳ بازی موبایلی، بیشترین کاربرانش در کشور‌های آمریکا، فرانسه و انگلیس هستند.

وی ادامه داد:این موفقیت‌ها و دستاورد‌های ارزشمند و البته درآمد خوب حاصل از آن در طی این سال‌ها موجب شده در حال حاضر ۱۵ نفر از جوانان فارغ التحصیل رشته‌های مرتبط حالا در این شرکت دانش بنیان فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یزدی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز بازی پاروپولی آخرین مراحل ساخت خود را در این شرکت سپری می‌کند، افزود: این بازی‌های بومی و ایرانی مروج فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان است و نقش مهمی در شکل گیری رفتار کودکانمان نیز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.