سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

نقش مردم ایلام در دفاع مقدس تبیین و معرفی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر تبیین و معرفی نقش مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: زوایای پیدا و نادیده دوران هشت سال دفاع مقدس باید به زبان هنر برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد که تا کنون دیده نشده که باید این زوایا را با زبان هنر برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کرد.

وی یادآور شد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خودباوری و ایستادگی ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی کشوری مقتدر در سطح دنیا و جهان است و به برکت خون شهدا، با اتحاد و همدلی ملت‌های ایران و عراق، اربعین حسینی میعادگاه وحدت همه مسلمان در یک اجتماع بزرگ و بی‌نظیر در سطح دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دفاع مقدس معادلات جنگ‌های نظامی را در سطح دنیا تغییر داد، گفت: وحدت و انسجام مردم ایران، جلوه‌های ایثار و فداکاری، حضور اقشار مختلف در نبرد با دشمن، معنویت و ارتباط با خدا و خودباوری و قدرت دفاعی و بازدارنده از جلوه‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس است که امروز باید برای نسل جوان بازگو شود.

وی با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس شاهد اقتدار جبهه مقاومت در برابر رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل هستیم، افزود: امروز مقاومت، ایمان، روحیه شهادت طلبی و معنویت مردم مظلوم غزه و فلسطین تحول آفرین بوده است چرا که رژیم صهیونیستی در برابر اراده ملت فلسطین عاجز و درمانده شده است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.