معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای استقبال از پیکر پاک ۳۴ شهید گمنام تازه تفحص شده در مهران، گفت: استان ایلام گنجینه ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس است.

محمدسبحان حسنی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس این استان، با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌ریزی، هماهنگی و انسجام برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و میزبانی باشکوه از پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مهران در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی با اشاره به برگزاری آیین تشییع و استقبال از پیکر پاک ۳۴ شهید گمنام تازه تفحص شده در مهران، گفت: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی استقبال باشکوهی از شهدای گمنام برگزار شود، شهدایی که برای دفاع از این مرز و بوم به شهادت رسیدند و سال‌ها در غربت بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان این‌که مردم ایلام همواره استقبال باشکوهی از شهدای گمنام داشتند، یادآورشد: مردم استان در سال‌های گذشته بهترین استقبال را از شهدای گرانقدر و والای دفاع مقدس داشتند و بازهم این حماسه حضور برای استقبال از پیکر مطهر شهدا در پنجم مهرماه تکرار می‌شود.

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.