سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین امنیت غذایی تکلیف امروز جهادگران و سنگر‌سازان بی‌سنگر است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی تامین امنیت غذایی را بخش مهمی از اقتدار کشور دانست.

شاهپور علایی مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد در نشست خبری امروز در ارتباط با برنامه های هفته دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۱ شهریور، دیدار با خانواده های ایثارگران با عنوان طرح سپاس، اول مهر برگزاری گرامیداشت هفته وحدت با مشارکت حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ۲ مهر برگزاری دوره کتاب خوانی، ۳ مهر گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید اجاقی با مشارکت حوزه مقاومت بسیج، ۴ مهر دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری، ۵ مهر برگزاری سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ با حضور مقامات کشوری، ۶ مهر غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت زهرا از برنامه های ما در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

او در رابطه با وضعیت رفاهی نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: ۶۴ هزار نیرو در ستاد، استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند که در روستاها، مزارع و باغات خدمت‌رسانی می‌کنند. باید مزایایی برای همکاران ما در نظر گرفته شود؛ ۱۴ میلیون تومان میانگین حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی است و این عدد در مقابل وظایف همکاران ما ناچیز است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مدیریت منابع در وزارت جهاد کشاورزی بر اصل عدالت است، بنا داریم از محل عدالت، رضایت را در همکاران این وزارتخانه افزایش دهیم. پاداش پایان خدمت و مرخصی‌های بازنشستگان تامین خواهد شد و با چابک‌سازی هرم نیروی انسانی، میانگین دریافتی افزایش خواهد یافت.

در ادامه نادر تقی زاده مدیر کل دفتر امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: متناسب با نقش جهاد و ایثارگران بایر برای این قشر مزایا درنظر گرفته شود و وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی ایثارگران جهاد سازندگی باشد.

او ادامه داد: با وجود آنکه جهاد سازندگی اعزام‌کننده نیرو به جبهه های جنگ بود اما دولت و مجلس برای ایثارگران جهاد کشاورزی تفاوتی در مزایا با سایر وزارت خانه ها قائل نشده است. 

تقی زاده تاکید کرد: ایثارگران و فرزندانشان در جهاد کشاورزی تبدیل وضعیت و استخدام شده اند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

خبرنگار: آزاده محبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.