سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف خواستار انتقام از غرب شد

نایب رئیس شورای امنیت روسیه به دلیل درخواست‌های کشورهای غربی برای حمله به روسیه، خواستار انتقام از این کشور‌ها شد.

دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه، خواستار نادیده نگرفتن درخواست‌های جنایتکارانه غرب برای حمله به روسیه شد و حتی در ادامه تاکید کرد که پس از مدتی مسکو باید مانند گذشته آماده انتقام از این کشورها باشد. 

براساس گزارش آر تی، مدودف در کانال تلگرام خود اشاره کرد که نمونه‌های زیادی از «انتقام دیرهنگام در تاریخ» وجود دارد. او نوشت: می‌خواهم چیزی بگویم، باید ندای جنایتکارانه غربی‌ها را به خاطر بسپاریم و پس از مدتی خود را برای انتقام گرفتن از آنها آماده کنیم.

او افزود: شوروی عملیات تلافی جویانه انجام داد و تروتسکی، کونووالتس و باندرا رهبر نازی‌های اوکراین را به هلاکت رساند و کشور ما تروریست‌ها و خائنان معاصر را از بین خواهد برد و به عملکرد کشور‌هایی از جمله آمریکا پاسخ خواهد داد.

مدودف به نیروهای روسی پیشنهاد کرد به فکر ایجاد یک پایگاه داده باز از دشمنان روسیه که شامل اطلاعات شخصی آنها باشند، که برای دستیابی به هدف مورد نظر مفید خواهد بود.

در همین راستا پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود که اجازه دادن غرب به کی یف برای حمله به خاک روسیه با سلاح‌های خود به معنای مشارکت مستقیم ناتو در درگیری اوکراین است و به معنای تغییر ماهیت رویارویی است که روسیه را مجبور به واکنش مناسب می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.