یک نماینده پارلمان آلمان ضمن انتقاد از سیاست‌های برلین در قبال کی یف گفت اوکراینی‌ها پورشه سوار می‌شوند، بازنشستگان آلمانی بطری جمع می‌کنند.

مارتین سیچرت از حزب آلترناتیو برای آلمان طی یک سخنرانی در پارلمان بوندستاگ از سیاست‌های برلین در قبال اوکراین و تداوم ارسال سرمایه این کشور برای جنگ علیه روسیه انتقاد کرد و گفت: اوکراینی‌ها پورشه را با کمک هزینه‌هایی که دولت آلمان در اختیارشان قرار داده می‌خرند و سوار می‌شوند، در حالی که بازنشستگان آلمانی در زباله دانی به دنبال بطری‌های خالی هستند.

وی گفت: این واقعیت که اوکراینی‌ها از مزایای بیکاری برای خرید پورشه استفاده می‌کنند، در حالی که بازنشستگان آلمانی بطری‌ها را در زباله‌دانی جمع‌آوری می‌کنند، اشتباه است! اینکه جنایتکاران خطرناک افغانستان هر کدام یک هزار یورو دریافت می‌کنند در حالی که شهروندان ما نمی‌توانند پول دندانپزشک را پرداخت کنند، اشتباه است! اینکه ما اسپانسر ساخت خطوط دوچرخه در پرو هستیم، در حالی که پل‌های ما در آلمان در حال فروریختن هستند، اشتباه است! این سیاست به طور کلی یک اشتباه است!» 

حزب آلترناتیو برای آلمان یک حزب افراطی است که همواره با سیاست‌های دولت مرکزی آلمان که نیاز‌های آلمانی‌ها را نادیده می‌گیرد، مخالف است.

پیش از این، سیاستمداران حزب راست‌گرای آلترناتیو برای آلمان، طی جلسه‌ای طرحی را برای اخراج خارجی‌ها یا آلمانی‌هایی که سابقه مهاجرت دارند ارائه کردند.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار