سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ یاریگران زندگی در سیستان و بلوچستان روشن شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: مجمع خیران یاریگران زندگی در راستای بهبود توانمندی و اشتغال معتادان بهبودیافته در استان راه اندازی شد.

علیرضا ملاشاهی  اظهار کرد: ستاد مبارزه با موادمخدر رویکرد مردمی سازی را با اولویت پیشگیری در دستور کار خود قرار داده و در این راستا، یکی از اقدامات مهمی که انجام شد تشکیل «مجمع خیران یاریگران زندگی» در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه اعتیاد بلای خانمان‌سوز است و مسائل و مشکلات این آسیب اجتماعی تمام آحاد جامعه را درگیر می‌کند، افزود: فرد معتاد ابتدا به خود، بعد به خانواده و سپس به اجتماع آسیب جدی وارد می‌کند، بنابراین نجات یک معتاد به مانند نجات جامعه است.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد: این تشکل مردم نهاد تاکنون در بیشتر استان‌ها تشکیل و راه‌اندازی شده و تلاش می‌کند تا با کمک خیران و کارآفرینان، زمینه اشتغال برای معتادان بهبود یافته را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی در دنیاست، گفت: بازگشت معتادان به جامعه و زندگی سالم، نیازمند تلاش و مشارکت همه بخش‌های جامعه است.

ملاشاهی با بیان اینکه همکاری کمک و یاری رساندن از گذشته‌های دور تاکنون در سیستان و بلوچستان سابقه طولانی دارد، تاکید کرد: مجمع خیران یاریگر زندگی نگاه ویژه‌تری به موضوع اشتغال و توانمندی معتادان در حال درمان دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.