سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه گنج خیالی، پسران طمعکار را به دادسرا کشاند

مردان طمعکار وقتی متوجه شدند که یک گنج در خانه باغی در تهران وجود دارد، با نقشه‌ای عجیب وارد خانه شدند اما به گنج خیالی نرسیدند.

 چندی قبل ۲ مرد جوان به دادسرای امور جنایی مراجعه کردند و هنگامی که مقابل قاضی موسی رضازاده قرار گرفتند، مدعی شدند: ما به مواد مخدر اعتیاد داشتیم و در یک خانه باغ کلنگی که صاحبش ایران نبود زندگی می‌کردیم، یک شب مشغول تماشای برنامه تلویزیونی بودیم که ناگهان مأموران یک کمپ اعتیاد به آنجا آمدند و ما را برای ترک به آنجا بردند، در کمپ متوجه شدیم که ۳ مرد جوان به مأموران کمپ پول داده‌اند تا ما را به زور به کمپ بیاورند. وقتی پیگیر ماجرا شدیم فهمیدیم آنها می‌خواستند ما را از خانه بیرون کنند تا زمین حیاط خانه را برای پیدا کردن گنج زیرخاکی حفاری کنند. وقتی که از کمپ آزاد شدیم، به خانه رفتیم و متوجه شدیم وسایل ما نیز سرقت و حیاط نیز حفاری شده است؛ وسایل حفاری نیز در خانه بود حالا از آنها به‌جرم آدم‌ربایی و سرقت شکایت داریم.

با شکایت دو پسر معتاد، تحقیقات برای یافتن متهمان آغاز شد و تیم جنایی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی، هویت ۳ متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند که یکی از آنها براثر تصادف فوت کرده است، در ادامه نیز ۲ نفر از متهمان دستگیر شدند. دو پسر جوان که خود را در برابر مدارک پلیسی می‌دیدند به ماجرای تماس با کمپ و نقشه اسارت دو پسر معتاد در کمپ اعتراف کردند.

یکی از آنها در تحقیقات گفت: این دو پسر در یکی از دورهمی‌هایمان در خانه باغ به ما گفتند نقشه گنجی دارند که متعلق به همان خانه باغ است. او می‌گفت نقشه را نیم میلیارد تومان خریده بودند و آنطور که نقشه می‌گفت مجسمه‌ها و شمشیر‌های دوره‌های باستانی در خانه دفن شده بودند که ارزش آنها از میلیارد‌ها تومان می‌گذشت.

با شنیدن این حرف‌ها تصمیم گرفتیم آنها را از سرراه برداریم و خودمان به گنج برسیم. بعد از اینکه آنها در کمپ اسیر شدند ما با دستگاه گنج یاب به حفاری خانه باغ پرداختیم، اما هر چه بیشتر می‌کندیم بیشتر مطمئن می‌شدیم که گنج با ارزشی در آن خانه نیست.

با اعتراف دو پسر جوان بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال آنها به اداره آگاهی را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.