سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش با لبنان

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سازمان‌های امنیتی این رژیم هشدار دادند که تشدید تنش با لبنان، خطر جنگ همه جانبه را به دنبال دارد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که سازمان‌های امنیتی هشدار می‌دهند که تشدید تنش در مرز شمالی با لبنان ممکن است به یک جنگ منطقه‌ای تبدیل شود.

براساس گزارش الجزیره، از سویی دیگر عاموس هوکشتاین، فرستاده ویژه آمریکا به لبنان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داده است که تشدید درگیری و تنش با حزب‌الله لبنان می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود و در عین حال به هدف این رژیم برای بازگرداندن ساکنان آواره  به خانه‌هایشان آسیب می رساند.

در همین راستا سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا به نقل از منابع خود گزارش داد که آمریکا قصد دارد تشدید تنش در جبهه لبنان را تا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور به تعویق بیندازد.

درگیری با حزب‌الله لبنان نگرانی‌های بسیاری را در اراضی اشغالی بدنبال داشته است تا حدی که اسحاق بریک سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی که در شکست دادن حماس ناکام ماند، قطعا در شکست حزب الله که نیرویی صدها برابر بیشتر از حماس دارد، موفق عمل نخواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.