سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت آیات حسینی‌بوشهری و اعرافی به ارتحال استاد عندلیبی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیام‌های جداگانه، ارتحال حجت‌الاسلام عندلیبی مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان داراب را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: «درگذشت استاد ارجمند و عالم جلیل القدر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمهدی عندلیبی از روحانیون خدوم و مؤثر شهرستان داراب موجب تألم و تأثر گردید. آن روحانی گرانقدر سال‌ها در کرسی تدریس و مدیریت حوزه علمیه امام صادق (ع) و مؤسس حوزه علمیه خواهران خدمتگزار مکتب اهل بیت (ع) و حوزه‌های علمیه بود و با زهد و پارسایی در آن منطقه، آموزگار اخلاق و معنویت بود.

ضایعه فقدان آن عالم متعهد را به جامعه روحانیت استان فارس، حوزه‌های علمیه، مردم شریف شهر داراب و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه رب جلیل برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای همه بازماندگان و وابستگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

همچنین در پیام تسلیت آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور آمده است: «فقدان روحانی فاضل حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج میرزا عبدالمهدی عندلیبی (ره) تولیت معزز مدرسه امام صادق (ع) داراب موجب تأسف گردید.

درگذشت آن عالم خدوم را به خانواده محترم، دوستان و شاگردان به ویژه مردم خونگرم شهرستان داراب تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان علو درجات ایشان و صبر جمیل توأم با اجر ماندگار برای بازماندگان خواستارم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.