سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری جشنواره خبری ویژه بانوان استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: «جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت طنین» ویژه بانوان استان در آبان ماه امسال برگزار می شود.

محسن رضایی‌نژاد اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار در استان برگزار می شود و برگزیدگان آن به مرحله کشوری راه می یابند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در طی سه سال این جشنواره در سطح کشور انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: معرفی و الگوسازی بانوان موفق در سطح استانی و کشوری از جمله اهداف کلان برگزاری این جشنواره است.

رضایی‌نژاد ادامه داد: بر اساس فراخوان ارائه شده، بانون خبرنگار هم استانی می توانند تا ۱۰ مهر ماه نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره در بوشهر و یا به شماره ۰۹۲۲۵۹۳۵۹۰۶ در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

وی بیان کرد: آثار ارسال شده برای «جشنواره حریم رسالت طنین» در بخش های کلیپ و گزارش ویدیوئی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر داوری می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: همچنین این آثار از طریق https://harimeresalat.com قابل دریافت است.

رضایی‌نژاد یادآور شد: در بخش استانی و کشوری روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه و به شکل اختصاصی در بخش استانی موضوع «استکبارستیزی زنان بوشهری (لرده)» نیز در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.