سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲ مدرسه با همت گروه‌های جهادی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال ۱۲ مدرسه با همت گروه‌های جهادی آماده افتتاح است.

کلام‌الله صفری گفت: مدیران مدارس واحد‌های آموزشی را مهیای حضور ۲۶۵ هزار دانش‌آموز کردند تا با کمک ۱۹ هزار معلم سال تحصیلی جدید با قدرت و توانی مضاعف آغاز شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ما اگر می‌خواهیم مدرسه در تراز انقلاب اسلامی، دانش‌آموز و معلم شایسته منطبق بر سند تحول بنیادین برای این واحد‌های آموزشی مهیا کنیم، ضروری است تا هماهنگی‌ها و همکاری‌های نزدیک در تقویت نظام آموزشی و تدوین سند راهبردی تحول بنیادین در این بخش شکل بگیرد.
به گفته او، مدرسه آرمانی از جهات مختلف باید در تربیت نسل آینده تلاش کنند که این ابعاد شامل نظام آموزشی، تربیتی، ورزشی و بروز خلاقیت هنرمندانه نسل آینده است تا زمینه برای تعالی بیشتر فراهم آید.
صفری گفت: تمام مقدمات کار برای شروع سال تحصیلی با نشاط فراهم شده که در کنار ثبت‌نام دانش‌آموزان، توزیع کتب درسی، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ همکاران فرهنگی را شاهد هستیم تا کلاسی بدون معلم و معلمی بدون کلاس نداشته باشیم.
او در ادامه تصریح کرد: از روز اول مهرماه با به صدا درآمدن زنگ آغاز سال تحصیلی و همچنین زنگ نماز سعی خواهیم کرد تا با همکاری مدیران مدارس در بهترین شرایط سال تحصیلی جدید و مهر با نشاطی را شاهد باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ارتقای وضعیت ساخت و ساز مدارس اشاره کرد و گفت: با همکاری بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی ساخت ۱۲ مدرسه و واحد آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.