سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های شهرستان نمین

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته از انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های این شهرستان خبرداد.

مهدی سلیمانزاده در بازدید از محور اردبیل -آستارا با بیان اینکه در مدت یاد شده با استفاده از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده افزود:در این مدت راهداران ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد نصب کرده اند.

او با اشاره به اینکه در ۵ ماهه گذشته ۱۶۰ کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۶۰ متر مکعب پاکسازی کانال توسط راهداران انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۶۵ مورد گشت حریم در محور‌ها تا کنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۲۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۱ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

سلیمانزاده انجام ۲۹۵ مورد گشت راهداری، نصب و بازسازی ۱۵۰ عدد علائم، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ آمیزی ۷۰۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و باز سازی ۱۰۰ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۲۹۶۰ عدد تابلو، پاکسازی ۲۲۰ کیلو متر زباله، حمل ۵۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

او در مدت یاد شده از جابجایی ۵۲۴ هزار تن کالا توسط ۲۵ شرکت حمل ونقل در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت ۲۱ هزار و ۶۵۶ برگ بارنامه نیز در شهرستان نمین صادر شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته به جابجایی ۵ هزار و ۴۲۷ نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد:این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت حمل ونقل جابجا شده اند.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.