سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد رتبه نخست استانی در حوزه امکانات مقابله با بحران را در آذربایجان‌غربی کسب کرد

مهاباد رتبه نخست ساماندهی امکانات و ماشین‌آلات بخش خصوصی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در ستاد بحران استان را به خود اختصاص داده اکه این امر در پاسخگویی به بحران‌های طبیعی احتمالی به ویژه در فصل سرما را سریع‌تر و موثرتر می‌کند.

سهراب سروری معاون مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه آذربایجان‌غربی امروز در جلسه ستاد مقابله با بحران مهاباد، گفت: این شهرستان با ساماندهی امکانات بخشی خصوصی و تهیه لیست امکانات لجستیکی بخش خصوصی به‌ویژه ماشین آلات پتروشیمی این شهرستان جزو شهر‌های برتر بوده است.

وی ادامه داد: با تهیه این لیست در مواقع ضروری می‌توان امکانات مورد نیاز را در سریع‌تر زمان برای کمک به شرایط بحرانی ارسال کرد.

سروری اضافه کرد: همچنین دستورالعمل‌های مرتبط با شروع فصل بارندگی و آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی این فصل نیز به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی تنها خود را برای زمان بحران‌های طبیعی احتمالی به ویژه در فصل سرما آماده نکنند بلکه باید برای قبل، حین و بعد از بحران نیز برنامه‌ریزی داشته باشند.

حسن عباسی بر آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث تاکید کرد و گفت: آموزش‌های لازم در خصوص نحوه مواجه به بحران‌های احتمالی به صورت پیوسته باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: هشدار‌های هواشناشی و میزان احتمال بارندگی طی فصول بارندگی باید به صورت دقیق اطلاع رسانی شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌هایی است که در روی خط زلزله و بروز حوادث طبیعی نظیر سیل به ویژه در فصل بارندگی قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.