در نشست مدیریت بحران مهاباد، میزان آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با بلایا و حوادث، سنجش و ارزیابی شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه مهاباد در این نشست گفت: تعیین یک مکان مشخص و ایجاد زیر ساخت‌ها برای اسکان در زمان حوادث، حل مشکلات زیر ساختی برای احداث سیل بند، ساماندهی ساختمانه‌ای فرسوده و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز با شهرداری و لایروبی رودخانه مهمترین برنامه‌ها و اقدامات برای مقابله با بحران و مدیریت حوادث است.

جلال زایر مدیر توزیع برق مهاباد هم با بیان اینکه برنامه ریزی برای جلوگیری از قطع برق در نقاط شهری و روستایی یکی از اولویت‌های امور برق است، گفت: با خریداری و جایگزین کردن تجهیزات مورد نیاز سعی داریم تا از قطعی و اتصالات برق در زمان حوادث جلوگیری کنیم.

وی افزود: با خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز در نقاط شهری روستایی اقدامات مهمی انجام داده ایم تا در زمان حوادث بتوانیم برای جلوگیری از قطعی برق به مدیریت بحران کمک کنیم.

رحمت نویدی نیا، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد هم در این نشست گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای بهسازی جاده‌ها و تسهیل رفت و آمد انجام شده و ضمن رنگ آمیزی نقاط جاده‌ای و روکش کردن و ترمیم برخی از نقاط جاده‌ای که نیاز به بهسازی دارند مأموران راهداری در جاده‌ها حضور دارند تا درصورت نیاز در کمترین زمان ممکن به محل حادثه برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.