سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی الغرافه: چمن شهرقدس خوب به نظر نمی‌رسد

سرمربی الغرافه در واکنش به کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهرقدس گفت: چیزی که من از زمین دیدم، چمن خوبی به نظر نمی‌رسید، اما در حد خودش قابل قبول است.

پدرو مارتینز، سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر، در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال ایران در هفته نخست دور گروهی لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی فردا برای ما مهم است. دفعه اولی است که این مسابقات برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. ما خودمان انتظار بالایی داریم، اما می‌دانیم که دیدار سختی است. چیزی که من از زمین دیدم، چمن خوبی به نظر نمی‌رسید، اما در حد خودش قابل قبول است و این چیزی است که وجود دارد. تیم ما فردا خواهد جنگید و بردن را شروع می‌کنیم. مسابقات کوتاه است و به این سه امتیاز نیاز داریم.

سرمربی الغرافه در پاسخ به این سوال که «بازیکنی دارید که تیم رئال مادرید را به قهرمانی رساند، چه مقدار روی این بازیکن حساب کرده‌اید؟»، گفت: قطعا خوسلو بازیکن خوب و مهاجم بزرگی است، اما تاکنون برای ما گلزنی نکرده و به زمان احتیاج دارد. قطعا زمانی که اولین گل را بزند شرایط راحت‌تر می‌شود. بحث مهم‌تر بحث تیم است که ما بتوانیم خودمان را با زمین مسابقه تطابق بدهیم. استقلال از نظر تکنیکی و فنی بسیار خوب است و ما باید تطابق با شرایط را انجام دهیم. بازی فردا فیزیکی خواهد بود.

او در واکنش به نبودن براهیمی و رودریگو اظهار کرد: این دو بازیکن کیفیت خوبی دارند، اما روی بازی ما تاثیری نمی‌گذارد؛ چرا که جایگزین خوبی برای آنها داریم. برخی بازیکنان ما پیشرفت خوبی داشتند. من با بازیکنانی که دارم خوشحالم و هیچ بهانه‌ای نیست.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.