سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دختران کاراته‌کای اردبیلی در مسابقات کشوری

مربی باشگاه کاراته بانوان اردبیل گفت: ۲ رزمکار از سه ورزشکار اعزامی به مسابقات کشوری کاراته بانوان ۲ مدال طلا به دست آوردند.

مریم اسلام مدد اظهار کرد: مسابقات کشوری کاراته بانوان با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف در ۲۳ شهریور ماه در تهران برگزار شد و عسل اصلان زاده و ژاسمین کاظمی از استان اردبیل به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان و جوانان موفق به دریافت مدال طلای این رقابت‌ها شدند.

او ادامه داد: اصلان زاده در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم و کاظمی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بودند و از استعداد خوبی برخوردار هستند و سبک کاراته این هنرجویان، کیوکوشین است.

مربی باشگاه کاراته نوجوانان اردبیل تصریح کرد: ما در این رقابت‌ها به صورت آزاد و از ناحیه باشگاه شرکت کرده بودیم و در این قبیل مسابقات محتمل هزینه می‌شویم و انتظار داریم فدراسیون مربوطه یا اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های آزاد را نیز به نحوی زیر چتر حمایت خود قرار دهند.

اسلام مدد افزود: مسابقات منطقه‌ای بانوان کاراته کار در مهرماه با میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد و هنرجویان من، خود را برای حضور موفق در آن رقابت‌ها آماده می‌کنند و با توجه به تلاش و تمرین آنها امیدواریم در آن رقابت‌ها نیز سربلند باشیم.

او گفت: بانوان این استان، استعداد قابل توجهی در هنر‌های رزمی دارند و پایاپای مردان، به فراگیری رشته‌های رزمی علاقه نشان می‌دهند و میزان جذب به رشته تکواندو نسبت به کاراته بیشتر است.

مربی باشگاه کاراته بانوان در اردبیل اضافه کرد: شاید علت این امر، نبود خانه کاراته در اردبیل باشد که در مقابل آن، خانه تکواندو دایر و فعال است و جذب بیشتری دارد، اما در هر صورت باید روی استعداد هنر‌های رزمی بانوان این استان، بیشتر توجه و سرمایه‌گذاری شود تا در میدان‌ها و رقابت‌های ملی و فراملی توفیق بیشتری داشته باشند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.