سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه محقق اردبیلی آماده استقبال از دانشجویان جدیدالورود است

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید خبر داد

دکتر جبرائیل رزمجو در بازدید هیات‌رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی از دانشکده‌های دانشگاه با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه برای استقبال شایسته از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه بسیج شده است، گفت: مسئولیت ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بر عهده

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گذاشته شده و برنامه‌های استقبال طبق روال سال‌های گذشته با محوریت این معاونت انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید کارشناسی‌ارشد و دکتری در دو بازه پنجم لغایت ۱۰ و ۱۷ لغایت ۲۰ شهریور انجام شده است، افزود: این دانشجویان اول تا چهارم مهرماه نیز می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد آموزش دانشکده‌ها برای تحویل مدارک اقدام کنند.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی نیز پس از اعلام نتایج نهایی از طریق سازمان ملی سنجش در مهرماه سال‌جاری انجام خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی همچنین گفت: خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های غذاخوری، سالن‌های تربیت‌بدنی و مرکز بهداشت، سلامت و سبک زندگی دانشگاه آماده حضور دانشجویان هستند.

او اضافه کرد: دانشکده‌های دانشگاه نیز در حوزه‌های آموزش، کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از آمادگی لازم برای حضور دانشجویان برخوردار هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.