سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت در جهان اسلام یک امر راهبردی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جهان اسلام وحدت اولویت راهبردی همه مردم به شمار می‌رود.

رضا شریفی در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد شهدای میرجاوه اظهار کرد: امیدواریم روحیه ایثار، انقلابی گری و مقاومت در نسل جدید بیش از پیش با مجموعه کار‌های خوبی که در سیستان و بلوچستان در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در حال انجام است متبلور شود.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و مقاومت به معنای زنده نگه داشتن امید به آینده، خاطرات و از جان گذشتگی نسل گذشته است، ما قدردان این نسل هستیم و حتما این را به نسل چهارم و پنجم انقلاب هم نشان خواهیم داد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم‌های هفته دفاع مقدس استقلال، اقتدار، انسجام و وحدت را در جامعه اسلامی نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: انسجام در سطح ملی و بین المللی به علت همگرایی و هم‌نوایی میان آحاد جامعه، سبب ثبات اجتماعی، سیاسی و به‌تبع آن افزایش قدرت حاکمیتی می‌شود.

شریفی تصریح کرد: ارتقای همه این شاخص‌ها و دستاورد‌ها نتیجه کار تیمی است و خوشبختانه کار تیمی در سیستان و بلوچستان ضریب پیدا کرده و همه نخبگان در کنار هم برای استان تلاش می‌کنند.

وی افزود: هم زمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را به فال نیک می‌گیریم بنابراین بهتر است بیشتر مراسم‌ها را به مدارس ببریم و بگوییم که چه فضایی را در دوران دفاع مقدس گذارنده ایم و آن را برای دانش آموزان روایت کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا این گفتمان را برای نسل Z یا همان نسل چهارم انقلاب تبیین کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.