سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک ربع پس از سرقت

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ، یک ربع پس از سرقت خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: پیرو تماس یکی از شهروندان به واحد گشت کلانتری ۱۰۳ گاندی و اعلام سرقت تلفن همراه وی با تهدید سلاح سرد توسط ۲ نفر موتورسوار، مشخصات سارقان و موتور سیکلت آن‌ها در اختیار تمامی واحد‌های گشت قرار گرفت.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی در محدوده حوزه استحفاظی، متهمان را شناسایی کردند که سارقان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار کردند و  پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز زمینگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد، یک عدد افشانه اشک آور و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه متعلق به شاکی که به تازگی سرقت نموده بودند کشف شد. شاکی با مراجعه به کلانتری سارقان را شناسایی نمود و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان از افراد سابقه دار بوده و به ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کردند و کشف جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ حسنوند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و وقوع سرقت، حتما مراتب را به عوامل پلیس گزارش دهند تا دستگیری سارقان هر چه سریعتر انجام بپذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.