سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش:

هدف آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی است

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی این مجموعه تلاش برای تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد جامعه هدف است.

 احمدی لاشکی در بازدید از تعدادی از مدارس شهر تبریز و بررسی میزان آمادگی مدارس جهت بازگشایی سال تحصیلی جدید  با تاکید بر لزوم تقویت مدارس دولتی در کشور گفت: وزیر آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی و داشتن رقابت در این مورد را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر داشتن فرصت آموزشی برابر باید سرلوحه همه فعالیت‌ها قرار بگیرد.

وی با بررسی روند صدور ابلاغ معلمان، کلاس‌بندی، مصوبات شورای معلمان و توزیع کتب درسی از عوامل آموزشی، اجرایی و اداری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی قدردانی کرد و اقدامات انجام شده در این مدارس را قابل تحسین خواند.

احمدی لاشکی با اشاره به نقش مدارس در ایجاد آرامش در کشور یادآور شد: در صورت مرتب بودن و حاکم بودن نظم بر مدارس آرامش را به کشور هدیه کرده‌ایم چون مدارس در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرین هستند.

وی با قدردانی از مدیران و عوامل اجرایی مدارس به خاطر تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه در راستای تحقق برنامه‌های پروژه مهر گفت: همکاران در تمام رده‌ها انرژی و وقت خود را برای داشتن مدرسه منظم به کار گرفته‌اند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر آموزش و پرورش بر لزوم برپایی جدی نماز جماعت در مدارس تاکید و اظهار کرد: برپایی نماز نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد چون اقامه نماز در مدارس بسیار تاثیرگذار است و سبب تقویت اعتقاد فرد به معاد می‌شود.

احمدی لاشکی با بیان اینکه معلمان باید الگو باشند و تنها عالم بودن کافی نیست افزود: توانایی انتقال علم و دانش مهارت بسیار مهمی در تدریس به شمار می‌آید اما باید از نظر اخلاق و معنویت نیز معلمان الگو‌های اصلی دانش آموزان باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.